Процедура розгляду скарги
Скарга, зареєстрована відповідним структурним підрозділом оператора системи розподілу, що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу та зберігання документів, протягом одного дня з дня проведення реєстрації передається на розгляд Центру.
Скарга підлягає залишенню без розгляду якщо:
- заявником подано повторну скаргу, якщо попередня скарга вирішена по суті;
- порушене у скарзі питання, станом на день її подання є предметом розгляду в суді або щодо якого ухвалено судове рішення, яке набрало законної сили;
- скарга не підписана заявником та/або така, з якої неможливо встановити авторство (анонімна);
- у скарзі не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
- до скарги не надано документів, що підтверджують порушення прав та захист законних інтересів заявника;
- скарга містить заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення.
Про залишення скарги без розгляду, крім випадку отримання анонімної скарги, Центр повідомляє заявника письмово з відповідним обґрунтуванням. У разі отримання оператором системи розподілу скарги споживача з питань, що не належать до його компетенції, він надсилає таку скаргу за належністю відповідному учаснику роздрібного ринку відповідно до компетенції у відповідності до ПРРЕЕ.
Скарга розглядається та вирішується у строк не більше одного місяця від дня її надходження, а скарга, яка не потребує додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня її отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, керівником Центру визначається термін, необхідний для його розгляду, про що повідомляється особа, яка направила скаргу. Загальний термін надання відповіді не може перевищувати 45 днів.
На прохання заявника оператор системи розподілу організовує розгляд його скарги за його участі.
Відповідь на скаргу надсилається заявнику у спосіб, у який вона була надіслана оператору системи розподілу/ електропостачальнику, якщо про іншу форму надання відповіді не вказано заявником у скарзі. У разі подання заявником до скарги оригіналів документів, такі документи повертаються заявнику.
У разі якщо скарга заявника не підлягає задоволенню, Центр у відповіді заявнику роз’яснює порядок його дій щодо оскарження такого рішення.