АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Центр розгляду скарг

У м. Житомирі по вул. Перемоги, 10 в Сервісному центрі АТ "Житомиробленерго" працює Центр розгляду скарг


Розклад роботи:
понеділок - четвер з 08-00 до 17-00,
пятниця з 08-00 до 16-00,
обідня перерва з 12-00 до 12-48,
субота, неділя - вихідний.

(0412) 40-21-36, 40-21-27


ЦРС є структурним підрозділом Компанії і функціонує згідно із Правилами роздрібного ринку електричної енергії затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України № 312 від 14.03.2018 року з змінами від 30 грудня 2024 року, положення та штатного розкладу.


Діяльність ЦРС спрямована на забезпеченні ефективної процедури розгляду скарг, та передбачають:


Удосконалення процедури розгляду скарг;


Своєчасний, обєктивний та неупереджений розгляд скарги заявника;


Забезпечення можливості розгляду скарг за допомогою застосування технічних засобів із залученням заявника або його уповноваженого представника;


Відкритості результатів розляду скарг шляхом оприлюднення результатів розгляду на офіційному вебсайті ліцензіата, з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних та конфіденційності інформації.