
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО"
Центр розгляду скарг
У м. Житомирі по вул. Перемоги, 10 в Сервісному центрі АТ "Житомиробленерго" працює Центр розгляду скарг
ЦРС є структурним підрозділом Компанії і функціонує згідно із Правилами роздрібного ринку електричної енергії затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України № 312 від 14.03.2018 року з змінами від 30 грудня 2024 року, положення та штатного розкладу.
Діяльність ЦРС спрямована на забезпеченні ефективної процедури розгляду скарг, та передбачають:
Удосконалення процедури розгляду скарг;
Своєчасний, обєктивний та неупереджений розгляд скарги заявника;
Забезпечення можливості розгляду скарг за допомогою застосування технічних засобів із залученням заявника або його уповноваженого представника;
Відкритості результатів розляду скарг шляхом оприлюднення результатів розгляду на офіційному вебсайті ліцензіата, з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних та конфіденційності інформації.
-
Подать скаргу (в електронному виді)
-
Інформація про хід розгляду скарги