У м. Житомирі по вул. Перемоги, 10 працює сервісний центр АТ "Житомиробленерго".
Розклад роботи:
понеділок - четверг з 08-00 до 17-00,
пятниця з 08-00 до 16-00,
обідня перерва з 12-00 до 12-48,
субота, неділя - вихідний.
Cторінка Товариства на Facebook
|
|
|
Телеграм-канал Товариства
|
|
Кол-центр
Кол-центр забезпечує достовірність інформації, об'єктивність і оперативність реагування на скарги, пропозиції та зауваження громадян. Кол-центр працює за цілодобовим графіком роботи, використовуючи вищезазначені багатоканальні номери для стаціонарних та мобільних телефонів.
Основні завдання кол-центру:
- надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі фахівців кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства).
- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- надання абонентам інформації з питань якості електричної енергії, умов та режимів споживання, аварійних і планових відключень; порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із розподілом електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, внесення показів лічильника, порядку оплати за надані послуги, тощо.
- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Компанії у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
Інформаційно-консультаційний центр
Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ) створений у грудні 2002 року згідно із Постановою НКРЕ України від 08.08.2002 року №823 для формування між суб’єктами електроенергетики та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань постачання електричної енергії, підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії. ІКЦ є структурним підрозділом компанії і функціонує згідно із останньою Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2010 року №299.