У м. Житомирі по вул. Перемоги, 10 працює Центр обслуговування споживачів АТ "Житомиробленерго".
Розклад роботи:
понеділок - четверг з 08-00 до 17-00,
пятниця з 08-00 до 16-00,
обідня перерва з 12-00 до 12-48,
субота, неділя - вихідний.
Cторінка Товариства на Facebook
|

|
 |
Телеграм-канал Товариства
|

|
Кол-центр

Кол-центр забезпечує достовірність інформації, об'єктивність і оперативність реагування на скарги, пропозиції та зауваження громадян. Кол-центр працює за цілодобовим графіком роботи, використовуючи вищезазначені багатоканальні номери для стаціонарних та мобільних телефонів.
Основні завдання кол-центру:
- надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участі фахівців кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів Товариства).
- інформування абонентів щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- надання абонентам інформації з питань якості електричної енергії, умов та режимів споживання, аварійних і планових відключень; порядку підключення нових абонентів; послуг, пов'язаних із розподілом електричної енергії; цін (тарифів), вивірки заборгованості, внесення показів лічильника, порядку оплати за надані послуги, тощо.
- розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій шляхом формування заявок із описом проблем і направлення їх для вирішення у відповідний структурний підрозділ Товариства.
- переводу дзвінків на спеціалістів відповідних структурних підрозділів Компанії у разі необхідності детального тлумачення проблеми.
- проведення моніторингу звернень абонентів та вжиття дієвих заходів щодо вирішення порушених у них питань.
Центр розгляду скарг

Основними завданнями ЦРС є:
розгляд скарг заявників, поданих у письмовому (електронному) вигляді на адресу оператора системи розподілу, у тому числі через сторінку/розділ «Особистий кабінет споживача»;
проведення комунікаційної роботи із заявниками, направленої на розяснення прав і можливостей заявників з метою зменшення кількості скарг і підвищення рівня задоволення інтересів заявників;
розгляд вимог НКРЕКП та/або запитів Державної інспекції енергетичного нагляду України щодо надання копій документів, засвідчених в установленому порядку, пояснень та іншої інформації з питань, викладених у скарзі;
надання роз’яснень прав та обов’язків заявників при розгляді скарг (у разі потреби);
об'єктивно, всебічно і вчасно розглядає скарги заявників;
залучає до розгляду скарги, за необхідності: заявника, структурні підрозділи оператора систем розподілу, до компетенції яких відноситься предмет скарги, та третіх осіб;
готує проєкт письмової відповіді заявнику про результати розгляду скарги у строки, встановлені законодавством. У разі визнання скарги необґрунтованою готує роз'яснення про порядок оскарження прийнятого рішення за результатом розгляду скарги;
ініціює заходи із забезпечення поновлення порушених прав заявника, виконання прийнятих у зв'язку зі скаргою рішень;
вчасно надає інформацію для розміщення на сторінці/розділі «Центр розгляду скарг» на офіційному вебсайті оператора системи розподілу у мережі Інтернет;
В разі потреби подати скаргу до ЦРС на вебсайті за цим посиланням.
Телефон довіри
Надiйнiсть енергопостачання промислових i сiльськогосподарських пiдприємств, лiкарень, шкiл, дитячих садкiв i помешкань громадян напряму залежить вiд збереження у цiлостi електричних мереж. І саме тому сьогоднi Житомиробленерго докладає максимум зусиль для протидiї розкраданню елементiв електричних мереж i енергетичного обладнання, а також запобiганню позаоблiковому використанню електроенергiї.
Але окремi особи, керуючись бажанням наживи i нехтуючи iнтересами оточуючих, здiйснюють такi крадiжки, тим самим порушують робочий ритм пiдприємств i органiзацiй, вносять незручностi у приватне життя громадян, залишаючи їх домiвки без свiтла, тепла i води. Таким злочинним проявам треба покласти край: у Житомиробленерго цiлодобово працює телефон довiри (0412) 40-21-28 (анонімний), на який можете повідомити про факти позаоблiкового використання електричної енергiї або розкрадання елементiв електромереж та енергетичного обладнання.
Про вищевикладені факти у робочий час також можете повідомити службу захисту економіки Товариства за тел. (0412) 40-20-07.
Телефонуйте, не будьте байдужими до якостi умов свого життя!
