СПОЖИВАЧАМ
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ТОВАРИСТВО

































© 2004-2023 Житомиробленерго





   
  Шановні абоненти! Про планові та аварійні відключення Ви маєте можливість дізнатися на сторінці "Відключення електроенергії" або при виклику особового рахунку в кабінеті побутового споживача або в telegram та viber ботах. Для отримання повідомлень про відключення на електронну пошту додайте свій e-mail в кабінеті.  

Новини / 25.08.2021

Мобільний додаток для побутових споживачів

До вашої уваги ще один засіб комунікації "Житомир Енерго" - офіційний мобільний додаток від АТ Житомиробленерго і ТОВ ЖОЕК для смартфонів  та i-phone.

Додатком для оплати за спожиту електричну енергію можуть користуваться  споживачі, що підключені до інших операторів системи розподілу та є абонентами ТОВ "ЖОЕК".

Після завантаження и реєстрації у  мобільному додатку, кожному абоненту будуть доступні наступні функції:

✅ Контроль необмеженої кількості особових рахунків
✅ Контроль переданих показників лічильників Житомиробленерго
✅ Передача показників лічильників Житомиробленерго онлайн
✅ Моніторинг нарахувань ЖОЕК
✅ Оплата послуг електропостачання онлайн

❓ Як зареєструватись у мобільному додатку Житомир Енерго?

Вам всього лише потрібно:
⬇️ Встановити  мобільний додаток
📱 Вказати та підтвердити Ваш контактний номер телефону
🔐 Придумати пароль
📧 Вказати адресу вашої електронної пошти

Як додати номер вашого особового рахунку?
1️⃣ Знайдіть ваш номер вашого особового рахунку на вашій квитанції на оплату електропостачання від ЖОЕК.
2️⃣ Вкажіть ваш номер особового рахунку в меню додавання особового рахунку і ваше прізвище.
✅ Готово! Номер вашого особового рахунку було успішно додано. Тепер ви можете передати показники лічильників, подивитись історію нарахувань і показників, а також оплатити за світло прямо у додатку.

❓ Як заплатити за використану електроенергію постачальнику ТОВ "ЖОЕК" використовуючи мобільний додаток "Житомир Енерго"?
1️⃣ Перейдіть в меню “Оплата”
2️⃣ Введіть суму вашого платежу.
3️⃣ Перейдіть у наступне меню і введіть данні вашої банківської картки, які потребує система
✅ Готово! Ваш платіж успішно проведен, а сума вашого боргу буде миттєво оновлена!

🎈 Переваги:
✅ При оплаті в нашому мобільному додатку, кошти зараховуються на рахунок ТОВ "ЖОЕК" у 4 рази швидше, ніж при оплаті у банківських касах і мобільних додатках!
✅ Для оплати в мобільному додатку ви можете використовувати карту будь-якого Українського банку!

⛔️ Часто задавані питання

❓ Я не можу додати номер особового рахунку. Що робити?
💬 Напишіть у нашу службу технічної підтримки в мобільному додатку, або на нашу електронну пошту: contact@it-serve.net. Ми допоможемо вам додати номер вашого особового рахунку у ваш акаунт у мобільному додатку Житомиробленерго.

❓ Я не можу провести оплату в мобільномо додатку. Що мені робити?
💬 Напишіть у нашу службу технічної підтримки в мобільному додатку або на нашу електронну пошту: contact@it-serve.net. Ми надамо вам допомогу у вирішенні проблем з оплатою за світло протягом 60 хвилин.

❓ Як подивитись історію показань мого лічильника?
💬 Перейдіть у меню “Внесення показників Житомиробленерго”. Під меню внесення показників буде відображена історія ваших показників.

❓ Коли потрібно передавати показники лічильників?
💬 Згідно діючих правил, передані показники з датами за два дні до кінця місяця і 3 дні після - прирівнюються к показникам на кінець місяця. Тобто, передані показники з датами:
30.12.2020
31.12.2020
01.01.2021
02.01.2021
03.01.2021
Зараховуються на 01.01.2021