Що робити, якщо споживач виявив у платіжному документі помилкові показники лічильника?
Щомісяця до АТ «Житомиробленерго» звертаються споживачі із запитанням, що робити, якщо подали показник приладу обліку неправильно або взагалі забули передати показник, внаслідок чого було виставлено рахунок на основі визначеного середньодобового обсягу споживання.
Фахівці Товариства рекомендують вжити наступні кроки, в залежності від ситуації:
* якщо споживач подав показник менший ніж фактичний, рекомендовано в наступному періоді подачі показників внести правильний показник і він буде прийнятий до розрахунку.
* якщо поданий показник більший за фактично спожитий, споживачеві рекомендовано подати звернення щодо коригування обсягів спожитої електричної енергії шляхом:
- звернення до РЕМ за місцем обслуговування, при цьому надавши підтвердження фотофіксації лічильника;
- звернення в кабінеті побутового споживача АТ «Житомиробленерго»: https://www.ztoe.com.ua/cabpobut/, при цьому вклавши файл підтвердження фотофіксації лічильника;
- звернення до кол-центру на адресу електронної пошти, при цьому вклавши файл підтвердження фотофіксації лічильника

- зателефонувати в кол-центр Товариства за номерами: (0800) 30 92 82, (067) 155 92 82, (095) 655 92 82, (0412) 55 92 82.
Окрім запропонованих варіантів, споживач має можливість звернутися з відповідною заявою до Сервісного центру за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 10, при цьому надавши підтвердження фотофіксації лічильника.
Після подачі та розгляду звернення буде здійснено перерахунок.
Додатково інформуємо, що відповідно до п. 8.6.16 та п. 8.6.17 Кодексу комерційного обліку електричної енергії, у разі виявлення у платіжному документі помилкових показів лічильника споживач має повідомити про це відповідного оператора системи/ППКО та електропостачальника та надати фактичні покази лічильника. Водночас індивідуальному побутовому споживачу достатньо надати фактичні покази лічильника оператору системи розподілу або електропостачальнику. Оператор системи/ППКО має забезпечити протягом 5 робочих днів від дня отримання відповідного повідомлення проведення перевірки вказаних у рахунку показів лічильника, а за необхідності протягом 20 робочих днів забезпечити перевірку лічильника та, у разі потреби, виправити помилкові дані, та проінформувати споживача про результати перевірки.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до п.8.6.2 Кодексу комерційного обліку електричної енергії – індивідуальні побутові споживачі зобов'язані щомісяця зчитувати фактичні покази зі всіх лічильників, встановлених на об'єкті споживача, для яких відсутня можливість дистанційного зчитування даних, та надавати їх до кінця третього календарного дня місяця, що настає за розрахунковим, відповідному оператору системи розподілу або ППКО (у ролі ОЗД).
Способи передачі показників лічильника:
1. Telegram-бот: https://www.ztoe.com.ua/news.php?id=1610
2. Viber-бот: https://www.ztoe.com.ua/news.php?id=1486
3. Мобільний додаток для смартфонів «Ваш рахунок»: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.ztoe.zhitomiroblenergo
4. Мобільний додаток «Житомир Енерго»:
для i-phone: https://apps.apple.com/ua/app/id1567418587?l=uk
для смартфонів: https://play.google.com/store/apps/details?id=zhytomyr.energo
5. «Кабінет побутового споживача»: https://www.ztoe.com.ua/cabpobut/
6. Online-передача показників «Передача показів побутовими споживачами»: https://www.ztoe.com.ua/my.php
За телефонами (цілодобово):
(0412)-55-92-65;
(0412)-55-92-82;
0800-30-92-82;
067-155-92-82;
095-655-92-82.
Ознайомитися з більш детальною інформацією про способи передачі показників приладів обліку можливо на сайті Товариства: https://www.ztoe.com.ua/transmission.php

|