В АТ «Житомиробленерго» з 1 квітня запрацює Центр розгляду скарг
З 1 квітня звернення скарг клієнтів Житомиробленерго щодо захисту їхніх прав та законних інтересів розглядатимуться відповідним структурним підрозділом товариства – Центром розгляду скарг.
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу АТ «Житомиробленерго» та споживачами електричної енергії.
Функціонал та порядок роботи новоствореного підрозділу регламентовано Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року №312 (зі змінами від 30.12.2024 року).
Відтак, у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Житомирській області та центральним апаратом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Центр розгляду скарг розглядає скарги заявників, що належать до компетенції оператора системи розподілу електричної енергії.
У разі якщо скарга заявника не підлягає задоволенню, Центр у відповіді заявнику роз’яснює порядок його дій щодо оскарження такого рішення.
Звернення, які не є скаргою, розглядатимуться АТ «Житомиробленерго» у загальному порядку.
Центр розгляду скарг розглядає звернення клієнтів з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.
|