Щодо оформлення житлових субсидій
В Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.
Пропонуємо Вам скористатись правом на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для цього потрібно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.
![](/news/img/teplo1.gif)
Звертаємо увагу, що механізм отримання субсидій суттєво спрощено. Для оформлення субсидії необхідно подати лише Заяву та Декларацію про доходи.
Ми надсилаємо Вам бланки Заяви та Декларації, які Ви можете заповнити і:
- самостійно подати до місцевих управлінь праці та соціальної політики;
- самостійно подати до сільських і селищних рад;
- надіслати рекомендованим листом до органів соціального захисту населення за місцем проживання;
- відправити через Інтернет (заповнити заяву та декларацію можна на сайті subsidii.mlsp.gov.ua).
Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2015/2016 років, субсидія на наступний період призначається па підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.
Ґрунтовні роз’яснення з приводу оформлення житлово-комунальних субсидій можна отримати у місцевому управлінні соціального захисту населення або у фахівців «урядової гарячої» лінії за номером 15-45 (працює безкоштовно та цілодобово зі стаціонарних і мобільних телефонів); колцентру ПАТ ЕК «Житомиробленерго» - (0412) 40-21-50.
Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України.
У випадку додаткової потреби у бланках заяви та декларації, інструкції щодо їх заповнення Ви можете звернутися в Сервісний центр (м. Житомир, вул. Перемоги, 10) або, у разі можливості, самостійно роздрукувати.
|