Як побутовому споживачу передавати покази електролічильника через Інтернет
Покази через сайт приймаються у період з 20-го числа розрахункового місяця по 03-тє число наступного за розрахунковим.
Для запобігання автоматичних донарахувань споживання та уникнення пов'язаних із цим можливих непорозумінь, переконливо рекомендуємо здійснювати передачу показів щомісяця не раніше, як за 2 доби до закінчення розрахункового місяця.
1. Перейдить на сторінку "Кабінет побутового споживача" . Якщо в пам'яті пристрою відсутній перелік Ваших особових рахунків, вкажіть особовий рахунок. У полі "№ договору або особовий рахунок" звертайте увагу на їх формат, у полі "Прізвище" вносити тільки прізвище(достатньо перших двох літер), у разі наявності в прізвищі апострофа набирати ' (натиснути "Alt" + код з клавіатури: "39"). Після вводу натисніть "Продовжити". Якщо ідентифікація пройшла успішно, наступним кроком введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується системой.
2. Передані покази по конкретному лічильнику можливо самостійно виправити, якщо вони мають статус "Нові (чекають на обробку)" або "Відхилені".
3. Перевіряйте статус показів! У разі, якщо їх відхилено, введіть фактичні покази лічильника на дату, що пропонується. Це можно зробити по 03 число наступного за звітним місяця. Якщо Ви вважаєте, що передані Вами покази відхилені безпідставно, напишить запит для отримання офіційної відповіді за посиланням.
4. Якщо на протязі місяця було замінено лічильник, то розрахунок споживання за цей місяць буде проводитися виходячи з показів обох приладів обліку:
- по приладу обліку, що був знятий, в період з 01-го числа по дату зняття згідно з актом;
- обсяг спожитий з дати встановлення по 01-ше число наступного місяця буде розрахований виходячи з показів по новому лічильнику.
Виходячи з вищевикладеного, на 01-ше число наступного за звітним місяця необхідно передати фактичні покази нового встановленого приладу обліку.
5. Якщо відбулася зміна прізвища власника рахунку, потрібно, у разі наявності, в переліку особових рахунків вилучити рядок із попереднім прізвищем та ввести реквізити заново.
6. Якщо Ви помилково відправили невірні покази та їх статус змінився на "Оброблені", відправте покази через "Запитання до ІКЦ".
7. Якщо Ви впевнені, що правильно вказали свої реквізити, але неможливо передати покази, повторить запит пізніше. Ймовірно виникли технічні проблеми.
Передача показів лічильників у період 2-х останніх дні розрахункового місяця - 3-х перших дні наступного також можлива шляхом використання:
|